Příběh Copyo.cz: Online marketing pod vlastní značkou

Náš příběh ještě zdaleka není pohádka, i když jeden - dílčí - dobrý konec už je pro nás samotný začátek tohoto příběhu. Dni, kdy jsme Copyo.cz opravdu spustili, totiž předcházelo několik týdnů práce na webových stránkách, na definování konceptu i našich služeb a na stanovení dalších nezbytných aspektů. Každý, kdo někdy spouštěl vlastní projekt, teď asi dobře ví, o čem mluvíme. 

Už si můžeme říkat marketingový specialista?

I téhle práci ale ještě něco předcházelo. Předcházely jí měsíce, možná dokonce roky, kdy jsme náš projekt tvořili v hlavě. Respektive jsme o něm spíš uvažovali, přemýšleli, toužili jsme založit “něco vlastního”, ale stále jsme nevěděli, jak by to mělo vypadat, jak bychom měli začít a necítili se na to ještě dost. Dost vzdělaní, dost zkušení, dost připravení. Připadalo nám, že na to nikdy nemáme dostatek času, peněz, konkrétních a realistických plánů. 

A tak jsme dál pracovali pod hlavičkou různých agentur, v týmu, kde nám byla přidělena jen určitá role, ale nemohli jsme u zakázky být od A do Z, tak, jak nám to dává největší smysl. Dostali jsme jeden izolovaný úkol - jednou třeba copywriting, jednou content plán, jednou komunikační strategii… Ale další práci dělal zase někdo jiný. Na jednu stranu nám to umožnilo se maximálně věnovat právě jedné oblasti, na stranu druhou jsme ale cítili, že chceme být i u výsledku, chceme více propojovat jednotlivé činnosti do celku, který spolu bude ladit. 

Alergie na nezodpovědnost

Protože jsme oba dost (někdy až moc) zodpovědní, slyšeli jsme ze všech stran chválu, jak se s námi dobře spolupracuje a jaký je na nás spoleh. Problém téhle reputace spočívá ale v tom, že si na to ostatní rychle zvyknou.

Začali jsme být trochu alergičtí na věty typu:

  • “Potřebuju to hned, protože jsem na to upřímně měsíc celkem kašlal a teď už to mega hoří.”

  • “Mělo to bejt včera, ale já to nestihnu, ještě jsem to neviděla.”

  • “Hele, máme termín do dneška, ale budem dělat mrtvý brouky a třeba taky zapomenou.” 

  • “To jenom zkopči odjinud, to nikdo zkoumat nebude.” 

Až jsme se raději začali držet dál a pomalu se přestávali do takových projektů zapojovat.

Vlastní značka pro digitální marketing

To nás ale konečně nakoplo. Uzavřeli jsme dohodu sami se sebou: “Musíme do toho ale fakt šlápnout.”

Konečně jsme doopravdy začali. A světe div se, šlo to dokonce snadněji, než jsme si v černých scénářích představovali. Jeden splněný úkol nás hned navedl na další, každý problém se ukázal být spíš příležitostí, kam více zaměřit pozornost. 

O pár intenzivně pracovních týdnů později jsme na startu, ale vlastně už ne tak docela. Kus práce už za námi je. 

Máme náš web, máme náš článek na blogu, profil na Instagramu i LinkedInu. Máme logo, barvy, claim. 

Bereme naše zkušenosti, naše znalosti a dovednosti, naše kontakty a veškerou naši energii, a z toho všeho mícháme něco, co nám přináší radost. Sami vytváříme náš vlastní projekt, ve kterém se budeme věnovat klientům komplexně, tak, jak to chceme.  

Obrátit se na nás můžete pro následující služby:

  • tvorba webových stránek a správa webu (webdesign);

  • copywriting;

  • správa sociálních sítí;

  • korektury;

  • PR texty. 

Pokud zrovna sháníte partnera pro online svět, ozvěte se nám. Moc rádi s vámi rozjedeme spolupráci, která vás posune blíž k vašim cílům.

Previous
Previous

Základní tipy pro psaní na sociální sítě, které stále fungují